You make it real for me

Nu ska jag vända tillbaka dygnet! har inge blivit någon sömn inatt alls, bara suttit och spelat tvspel typ. albin däremot sov som en stock hela natten. så jag ska hålla mig vaken tills ikväll, siktar på midnatt, haha lycka till sabina!
nu har jag duschat och diskat och städat, och nu sitter vi i varsin soffa och kikar på tv. kungliga bröllopet ska följas heeela dagen lång ju, är ändå sånt skitväder ute så man vill inte sätta foten utanför dörrn! fast just nu är det inte speciellt intressant på tvn.. kanske blir någon film. jajjaa!



There's so much craziness, surrounding me
there's so much going on, it gets hard to breath
When all my faith has gone, you bring it back to me
You make it real for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0