Nattäventyr!

Kvällen började med lite skräckfilm hos angelina igår. vid midnatt fick vi för oss att vi skulle ut och leta spökhus, och såklart så gjorde vi ju det också. jag, angie, mari & jim. vi for till 4 olika ställen mellan kasamark och bullmark. och det hände en hel del spännande grejer, men mest i bilen haha.
jag dödade en hare!!! en unge typ... men vi har kommit fram till att det var självmord. jag körde på någon väg ute i skogen, ganska mkt för fort, och vi ser den lilla haren skutta fort som fan längs vägen. jag bromsar som fan och försöker svänga undan, och precis när vi kör förbi den så tvärvänder den och hamnar såklart under bilen. det var helt knäpptyst i bilen tills vi hörde och kände det där lilla dunket, sen fick alla panik och skrek. iaf vi tjejer. sen hörde man bara "hehehe mördare" från jim, hahaha... jag kände mig jättehemsk men samtidigt var det så jävla roligt. faktiskt inte mitt fel att harjäveln skulle hoppa in under däcket juu! vi fortsatte iaf och åkte sen längs en grusväg. jag tycker att jag ser något längre bort, bara konturen av nånting. jag pallnitar och ser ganska skräckslagen ut, angelina blir livrädd och börjar typ skrika, så jag börjar skrika VAFAN ÄR DE DÄR, och mari skriker också DET ÄR EN ÄLG!! och jim bara skrattar såklart. hahaha helt tokigt var det. så efter mycket körande och lite skrämmande saker (och djurjakt som det blev sen) så kom vi hem till angie strax före 4 nångång, tror jag. vi satte på en film och bara tog det lugnt, men mari somnade.
så hände nästa grej. vid 7tiden kanske, gick angie ut på balkongen för att röka. hon ropar på mig och säger att det står en konstig tant nere på gården, och bara stirrar rakt fram. jag orkar inte gå dit, men kanske 5 min senare säger angie åt mig att gå dit och kolla, så jag gör det. och där står en kärring, helt stilla och bara glor rakt fram. wtf?? ytterligare 5 min går, och plötsligt börjar hon gå sakta typ 10meter innan hon stannar igen, och her händerna för munnen och bara glor rakt fram igen. några minuter till passerar, sen börjar hon gå så, med händerna för munnen och försvinner sen bakom ett hus. psykfall tänker vi, och sen orkar vi inte bry oss mer om saken. en stund senare ska jag bege mig hemmåt, och när jag kommer ut ur hissen, ser jag den där jävla kärringen så utanför dörren, och bara glo!!!!! jag fick typ panik, så jag ringde angie som skyndade sig ner. och den där tanten pratade med sig själv, glodde rakt fram, gick några meter i taget, kollade på oss, gick mot dörren, och var heeeelskum!!! haha ganska händelserik natt må jag säga. och ett långt inlägg, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0