It ain't easy being a fool

Händelserik kväll må jag säga! käkade middag vid 6tiden nångång, drog iväg till angie, for och shoppade litegrann, drog ner på stan och åkte lite karuseller (hahah jaa asroligt faktiskt), käkade lite till, träffade amy diamond och tog bild hahah, anna skämde ut sig som fan, jävligt roligt iaf, sen blev det iväg till petra och hämta film, sen blev de mys hos angie och nu sitter jag här. riktigt jävla kul har jag haft iaf :) måste försöka sova snart så jag orkar upp om typ 5 timmar, ska ner på stan och köpa nå skor, möjligtvis lämna in min mobil, fara på bibblan, och såklart kika på alla snygga studenter jag känner. blahhhh va tiden går fort när man har roligt! wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0