De som gäller

Kaaaan ju lova att det andra laget på fortet blev UTägda igår. trots att vi var en mindre, satan va kung vi var! efteråt drog jag hem och spelade till typ 3, hamnade framför datorn och sen i tele med en fin människa, försökte sova vid halv6 , men det var omöjligt. såå ja spelade lite till i brist på annat att göra, men vid 9tiden somnade jag, vaknade klockan 12 och spelade lite till. skulle egentligen till stan och träffa elin och albin vid kvart i 3, men jag råkade somna om i soffan så missade det helt, hahah..

albin kom förbi och käkade middag, sen fick han kolla på när jag spelade en stund till, haha omöjligt att slita sig ifrån när man är inne i ett spel! har bilen till på lördag så nu blir det ut och åka en hel del. sitter i hössjö just nu , men vi är så galet sugna på cappuccino så vi ska in till stan igen och köpa, heheh. inatt ska vi iaf köra igång våran husvagnstradition igen, aawesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0