asså, aja, mjo, menar de

what can i say? midsommar var helt crazy, jag tror allt som kunde hända hände. jag skrev på fb att det skulle köras all in, och all in kan jag lova att det blev också. mitt midsommar firande slutade väl vid 6-7 på morgonen på konstigaste stället ja nånsin kunde tänka mig. det jobbigaste såhär efteråt är alla jävla insektsbett man har fått!! jag skämtar inte, jag har 32 bett på bara benen (ja jag har räknat!!!) och det är som inte vanliga små myggbett där inte, nä jävlar alla är stora röda och svullna som satan, syns på typ 1kms avstånd. vackert :) inte skönt iaf.

fuckkk min dator som har dött, igen, så jag kan inte lägga ut nå bilder från midsommar, utan ja får hoppas att den vill starta snart igen iställeee.... blääääähhh :( nu ska ja göra mig iordning och glida iväg till albin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0