Red and purple lipstick all over the page

Hur kommer det sig att ett enda litet ord från någon man bryr sig om kan förändra hela ens dag? hela ens värld, för en stund.

har varit ut till albins stuga idag för lite sol och bad, men blåste så in i helvete där ute vid havet, och vattnet var inte så jättevarmt heller. så vi höll oss på land och läste varsin bok och spanade lite på alla vindsurfande killar. har brännt mig märkte jag nyss. man känner ju inte att solen tar när det blåser så mycket. varit en skön dag iaf :) precis va ja behövde! sitter och kollar på resor nu, vill ju åka till mamma över jul och nyår, och hoppas verkligen jag kan! vet ju inte än om hon ska hit eller inte, och de skulle väl va typiskt om jag bokade en resa dit när hon ska hit? hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0