More than anyone can take

vet inte vad jag ska skriva. har väl inget att berätta egentligen. inget ja kan skriva här iaf? hm. blev iaf middag hos mig i fredags med albin , elin och anna. och pappa då. sen drog vi oss till erik och därefter olles. hade faktiskt trevligt, och sen hände det saker jag inte ens vill gå in på, men de slutade ganska bra tillslut.

har precis kommit hem från brorsan, han bjöd på gomiddag och lite efterrätt :) man har ju kankse världens bästa bror! humöret har varit på botten ett tag, men de kändes faktiskt lite bättre när ja umgicks med storebror. tackar för det. och nu är det vmfinal, och jag hoppas satan att holland vinner, så ja kan få må ännu lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0