every inch of me belongs to someone else

väldigt oplanerat och spontant, men det blev iallafall åsele för mig i helgen. jag hade det så sjukt trevligt så det finns inte, även om vi alla spårade lite och svinade. man hade kanske lite ångest när man kom hem, minnet hängde ju inte med precis, men jag vet att jag hade så jävla roligt iaf. lägger väl in lite bilder imorgon när jag lever igen. varit helt död sen jag kom hem!

den här kvällen har bjudit på himla mkt iaf. varit hos elin en sväng, sen till maja, sen till olivia och sen tillbaka till maja för lite gameing med henne och grabbsen! galet roligt har jag haft :) nu faller fan ögonlocken igen och ja ska verkligen njuta av att få sova i min egen säng. mmmhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0