crazy is the word

ooj vilken konstig kväll det har varit. började med lite jordgubbar hos olivia, sen drog vi ner och satte oss på bryggan på nydala en ganska lång stund och bara pratade och försökte komma på vad vi ska göra. såå vi kom på att vi skulle till övik och köpa korv. olivia ringde theres också , "hej vi ska till övik och köpa korv ska du med eller?" , och självklart var både hon och idag taggade. slutade med att vi inte alls for till övik, utan brudarna söp i bilen och vi hamnade på trästock i skellefteå. hahah finns inte tid eller ork eller ens plats att skriva ner alla sjuka grejer som hände, men den lilla stund vi stannade där hade jag skitroligt! körde fort som fan hemmåt och nu ska jag krypa ner i sängen och läsa :)

fredagen bjöd iaf på förfest hos anna och sen blev det olearys, galen och otippad kväll (igen) och jag har dom galnaste blåmärken som någonsin skådats tror jag. tyvärr på olämpliga ställen så bilder kan ej visas, men jag vet inte vars dom kommer ifrån. hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0