Who's afraid of the big bad wolf?

T-t-t-t-taaaaylor.... ja, jag är fan helt obsessed. taylor lautner aka jacob black, kan jag få dig?? har tyckt att han är bäst redan från första början, och snyggast också för den delen, men ju mer ja ser han ju galnare blir jag typ. hahah, det är sinnessjukt. rehab, tack.

hittat en massa kläder och annat krimskrams ja vill beställa hem, haha amanda blev sugen hon också så vi beställer nog tillsammans om någon månad när man sparat ihop lite pengar.



WILF... ohyes! haha :)
lite av det jag vill ha.. men vill som inte beställa hem för mkt, hur skulle det se ut om ja gick runt i sånna kläder varje dag? lite twitard :D hhaha.. nä nu ska jag nog ta en promenad eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0