Var bara tvungen

såg den på johannas blogg, och har inget spec att göra så tänkte ja skulle skriva också... hahha ;D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hoppade av skolan? haha, bodde i holland, tatuering (på mig och ja tatuerade en annan woho) , piercing i näsan.. eh, ja massa saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hm kanske i någon vecka. tror det var att börja träna, men de sket sig ju.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jaa, eller f.d vän nu då
4. Dog någon som stod dig nära?
nej tack gud för de
5. Vilka länder besökte du?
australien och holland. om man räknar med flygplaster så kina, danmark och lettland ;D haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
träffa mamma mer!!! men de får ja ju :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
alla dagar i australien med min amanda!
8. Vad var din största framgång 2009?
körkort, jobb typ
9. Största misstaget?
en viss person
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa både och.
11. Bästa köpet?
allt man köpt utomlands typ. haha
12. Vad spenderade du mest pengar på?
hmm, alkohol?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vääldigt mkt :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
härmar johanna: "sexy bitch, tik tok, och andra partylåtar" lätt ;d
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
var mkt gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat, jobbat typ haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
festat, surat för onödiga saker
18. Hur tillbringade du julen?
med stora släkten hos farmor i Sollefteå <3
19. Blev du kär i år?
nepp
20. Favoritprogram på TV?
inte nån tv-människa typ som alltid måste se nått.. men eh, so you think you can dance!
21. Bästa boken du läste i år?
Tusen strålande solar.. eller va den hette :D
22. Största musikaliska upptäckten?
sam sparro!!!!!!!!!!!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hårförlägning, fast ja fick den ändå inte haha... :( bara presentkortet.
25. Något du önskade dig men inte fick?
samma som ovanstående ;P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
blev väckt typ halv 7 på morgon av amanda, olivia, anna som kom med tårta! sötisar. sen upptäckte ja bilder på mig över hela skolan också, skitkul. annars umgicks jag med en spec. vän och sen blev de midda me mormor :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaa :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
min egen stil?? :) tror inte ja har nån speciell.
29. Vad fick dig att må bra?
otrooligt mycke saket.. dom ja bryr mig om mest
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
sam sparro eller jacob black.. ;)
31. Vem saknade du?
många.. mest mamma tror jag
32. De bästa nya människorna du träffade?
träffade alltför många för att kunna svara på det.. men en av dom är lätt Johanna Larson!! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG, like itt

2010-01-04 @ 16:50:39
URL: http://jahnos.blogg.se/
Postat av: Vic

Hej Sab! Jo, jag är rädd att det är löshåret som utgör längden, men det är faktiskt bara några centi längre än mitt egna (viktigt). Det var superlänge sedan! Men jag har det hur bra som helst :) Är du hemma nu eller i Holland?

2010-01-04 @ 18:18:01
URL: http://http:/victoriatornegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0