Things ain't right

Vi skulle fira majas födelsedag typ, men det var nått konstigt krig som höll på, så vi hann inte fira henne, utan va tvugna att gömma oss i ett hus så vi inte dog.. och någon födde barn som vi skulle gömma så vi grävde ner ungen??? sen fortsatte kriget, och massa människor dog, men jag gömde mig bakom en soptunna och va täckt med lera så ingen såg mig, ingen dödade mig.. och så hittade jag en mobil så ja ringde alla ja kände men ingen svarade, och sen va kriget slut och ja levde men ingen annan. men ja va glad... JÄVLIGT RANDOM DRÖM!

aah... städningen går ju lite framåt iaf hahha.. ska dra till östra och sno amandas börs nu. hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0