Sherlock Holmes!

I måndags blev det Sherlock Holmes med amanda och johanna, och jag kan inte beskriva hur bra ja tyckte om den filmen. genial! woho, såå kung. efteråt drog jag och amanda iväg till håkmark och kikade på lite sex and the city innan vi gick och la oss, och tisdagen bestod av slappande i soffan med mera sex and the city.
min förkylning är nääästan helt borta nu, vilket jag är jävligt glad för. iofs var det ganska skönt att ha en bra anledning till att stanna inne men, de finns säkert andra om ja funderar. den här kvällen vet ja inte riktigt va som hände?? hahah.. ja hamnade på pipes först (körde faktiskt, inge alkohol!) , sen blev det olearys, sen subway, ersboda, röbäck, teg, nattöppet och så blev det en film hos johanna.. vi såg The boat that rocked , hahah klockren film faktiskt. och ja, nu är ja hemma och tänkte sova , men såklart är ja hur pigg som helst. som de brukar bli :) var helt galet jobbigt att köra hem med 25minus ute.. ja satt och skakade så jävla mkt att ja knappt kunde köra. tur de inte va nå andra bilar ute iaf hahah.. men efter att ja hedde på full värme blev det lite bättre, och prefekt tajming att ja sluta skaka för ja mötte 2 polisbilar vid haga. jaja, ska väl lägga mig och läsa tills ja slocknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0