It will always be you and me

Åhhhh va jag hatar mig själv för att jag slutade dansa... hur dum är jag?? kanske finns nå bra danskurser i australien när ja flyttar dit, för det är för sent nu för att börja här ju. såg på So you think you can dance, och första dansen av Ashleigh och Jakob var helt sjuukt bra. se och njut!!!!!



ska nog mysa ner mig i sängen och försöka sova, stormar ju så jävulskt ute så ja kanske sitter uppe hela natten. är inte kul att sova i de här huset när de blåser, det låter verkligen som att hela övervåningen ska blåsa iväg, seriöst :S det är jättescary. man hör hur de knakar i väggarna och taket, och väntar sig att de ska ba flyga av.. iih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0