Inside or outside, who gives a fuck

drog och handlade med pappa precis efter ja skrivit förra inlägget.. tog kanske 40 min att handla, och så köpte vi mat på frasses som vi tog me för att äta hemma. men nej, vi kom inte hem och fick äta förrän typ kvart i 7. självklart körde vi fast, som så många andra gjort idag. verkligen lyckat, hahaha.. men med lite hjälp från snälla människor kom vi till sluuut loss.. bajsa på de här vädret, ge oss sommar istället tack. orkar inte att de ska bli svinkallt sen igen typ. dawföjlwkaf tack gud för att de här är min sista vinter på väldigt länge sen! ska bli awesome.

spenderat kvällen med att kolla på Ghost Hunters International, tycker det är så sjukt bra och spännande. jag tror ju på spöken så... hehe. men nu ska ja lägga mig och läsa innan den stora städ-dagen imorgon. och så får ja se om jag orkar pallra mig ner på stan och fika med amanda och olivia. är ju amandas b-day imorgon, så vill ju gärna träffa henne :) jajjjaaa, nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0