I’ll get some flowers for the day that you are buried

Helt galen skillnad det blev på mitt rum efter storstädningen.. har röjt undan alla gamla tidningar som legat under sängen och tillomed rensat skrivbordslådorna. jag dammsög tillochmed högtalarna, kanske blev lite för mkt städning hahaha.. men nu är det asfint, och de ser så sjukt mkt större ut. ashärligt! nu är bara frågan vars jag ska he alla mina skor, räknade till 22par.. får väl fixa nån låda under sängen där ja kan förvara dom. har precis rensat mitt "smyckeskrin" som fakiskt är en skokartong.. den var nästan överfull. jag som knappt använder smycken, förutom örhängen.. blev nästan chockad över att ja hade så mkt. men nu är de rensat också. :)
ska fortsätta tvätta lite mer kläder, sen blir de en snabbmiddag för ja måste skynda mig ner till stan, ska på bio kl.6 med ida och amanda, ska se It's Complicated. den verkar sjukt bra! sen blir det mer film hemma hos ida, kommer blir supernice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0