Break your heart

Oj.. vilken kväll. hämtade amanda vid 7tiden, drog hem till mig och drack lite innan vi tog bussen bort till rödäng där det var fest hemma hos ida. en jävligt rolig kväll kan jag lova, och lite nya vänner också! ingen aning om vad som hände när jag och amanda kom hem riktigt, välte typ min dator och rev hela mitt rum hahah, låg nagellack och smycken och skit överallt när vi vakna. baksmällan var fan inte rolig, huvudvärken var helt galen, och så har man ju ingen jävla balans heller.. menmen, vi la oss framför tvn och bara degade med chips och läsk , slappt och bra!









btw, It's complicated var så sjuuuukt bra, hahahha , ni måste se den! hur rolig som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0