Bokmal?

alltså 20timmars streckläsning är inte normalt!? eller... hahah, någon har blivit en ordentlig jävla bokmal. gah, men det är ändå skönt, att ba leva i nån annan värld långt bort. ibland iaf, kanske får lugna mig litegrann med läsandet, ananrs kommer jag väl inte kunna skilja på fantasi och verklighet snart? haha!

jenny och amanda kom ganska tidigt i fredags och vi började göra oss i ordning med smink, kläder, naglar, allt. började fixa middagen vid typ halv5 då även johanna kom, och så blev det en härlig middag och sen lite spelandet. mestadels blev det ju pratmakarna (som vanligt hehe) men vi prövade även lite alfapet. var kul! vi gled neråt mot stan för att dra på olles, dom surade på oss så mycket på pipes. när vi väl va inne på pipes frågar bartendern om vi är 20 och säger att vi inte får vara där?? har aldrig hänt någon av oss förut att bartendern gör de, dom vill väl ba tjäna pengar?? de brukar ju va vakterna som är petnoga. aja, haha, vi hade så kul på olles så de gjorde inte speciellt mkt. jag amanda och jenny drog i oss nå öl och så hittade vi lite annat folk vi känner och hade sjuukt trevligt. vid 11 tiden (tror ja) smet jag och amanda iväg för att kolla när hennes broder spelade i Rockkarusellen, kanske roligaste någonsin att vi plankade in, på hamnis. hahaha , men det var grymt iaf. väl tillbaks på olles kom de ännu mer folk. har ett fint minne av att vi sjunger sjukt högt (pinsamt) till mamma mia också... hm, men när de var dags att åka fick vi skjuts hem av någon jenny kände :) så ja tackar för en awesome kväll!

sen det har amanda bott här och vi har bara tagit de lugnt, promenerat och slappat. tack för helgen!


bästa brudarna :)


jag och en lite dragen jenny ;) hahah


frida och helene! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar verkligen min blick på bilden.. hahha

2010-01-24 @ 21:20:21
URL: http://jjjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0