Ännu ett år har passerat

Så var det 2010 då.. vad ska man säga? Gott nytt år! Igårkväll blev det middag, spel, lek, dans och mkt sång hemma hos eve på grubbe med världens härligaste gäng. Man kanske skulle tagit det lite lugnare med alkoholen, men det blev ju inte föör mkt iaf. har ingen aning som helst om när vi kom hem till amanda inatt, men sent var det. minnet sviker ju lite då och då ;D men vi gick ändå upp ganska tidigt imorse, typ kl 11 eller så och bara gick och la oss framför tvn. så vi har kikat lite på Sex and the city hela eftermiddagen och nu är jag hemma igen. ska bli skönt med en slapp kväll, och sen sova. tyvärr har jag inga bilder än men det kommer så småningom.

som sagt, nytt år.. men jag har ingen nyårs-känsla eller vad man ska säga. men jag är ändå taggad på det här året, för jag tror det kommer bli så galet underbart. :) 2009 var superbra för det mesta, och det är mycket man hunnit med.. kommer inte orka skriva en hel lista med vad ja gjort under året , men dom flesta vet ju ändå höjdpunkterna, så jag kommer lägga in lite bilder istället så får ni se själva :)

känns så konstigt att för ett år sedan bodde jag i australien, så längesen det verkar. men nu är det bara ca. 9 månader tills jag flyttar tillbaks dit, hoppas tiden kommer gå snabbt.. och btw, mitt nyårslöfte: SLUTA SNUSA!!!! är sjukt jobbigt, spec idag när man är lite bakis... gahh!








de där får räcka.... var så drygt att fixa haha :)

Kommentarer
Postat av: roos

jag anordnar en tävling i samarbete med cocoo.se... delta genom denna länk: http://frokenroos.blogg.se/2010/january/jag-anordnar-en-tavling.html#comment



lycka till!

2010-01-03 @ 01:08:57
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0