Absolutely nothing

Sov till klockan 3 igår och hade bestämt mig för att stanna hemma hela kvällen och läsa, men vid 8(?) for jag och träffade jenny på teg och därifrån drog vi till djäkneböle... det spelades pingis och letades efter en jävla hund som sprang bort, så jag och jenny satt bara vid tvn och såg på A beautiful mind. den var faktiskt jävligt bra när man väl kommit in i den! men vid halv1 drog jag mig hemmåt igen och la mig och läste i min sköna säng.. fick höra av jenny att dom inte fick fast hunden förrän vid 2 tiden, så den var ju borta flera timmar. läste iaf till klockan 5 och vaknade för ungefär en halvtimme sen. ganska skönt :) blir nog bara en slapp kväll idag, ska dra förbi johanna och hämta nån bok, sen bara gräva ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0