19år

Tacktack för alla fina gratulationer i onsdags!! :) hade en superbra födelsedag. amanda kom hit och åt lunch med mig, sen gled vi ner på stan och fikade och kollade in lite shopping. drog iväg till obs sen för att inhandla allt för kvällen, blev tacos och sen en sjukt god tårta. fick såklart massa presenter också, och de va nog bästa födelsedagen jag haft nästan :D känns bra.
igår blev de lite städning och en massa tvättande , men efter middagen for jag och hämtade upp amanda och vi hade en myskväll framför tvn med lite godis och annat gott. hon for precis iväg till skolan och ja ska fortsätta min städning nu, måste bara samla lite krafter först. sen kommer tjejerna hit och vi ska käka middag innan vi drar ner på stan för att kika på Emils band, och efteråt blir det pipes eller olles, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0