Take it off

Var egentligen tänkt att jag skulle sitta hemma och typ sura igårkväll, men så blev det inte. jenny kom hit och vi fixade oss iordning litegrann och drack nå öl innan vi tog bussen ner mot stan. träffade min tremening på bussen, var trevligt måste ja säga, itne träffat han på nått år typ. aja, vi drog iaf på cover, var ju gratis inträde om man hade guldmedalj haha, så de va värt det. träffade väldigt mkt saknade människor och gamla vänner, äver lite nya! sjukt trevlig kväll var det iaf, men jag tog bussen som gick halv2 och hamnade på mariehem där de bjöds på lite vin och god maat, kyckling och ris faktiskt. haha :) galet nice kväll iaf. gick och la mig vid 5tiden typ, somnade direkt jag la mig. men självklart ska man ha en störande familj som väcker en , så vid 11 var jag tvungen att kliva upp och göra nånting.
ringde och väckte amanda, tyckte hon kunde vara vaken med mig hahaa.. snackade i mer än en timme, inte ovanligt men.
har helt missat det där med rökrean på stadium, fan om man visste om de skulle ja stått och hängt på låset ju! aja, finns väl fler tillfällen.. kanske. nu ska ja göra mig iordning och dra på stan tror jag, sen får vi se vars jag hamnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0