Saturday, sweet saturday..

Idag känns som en otroligt bra dag. jag vet inte varför! gick upp för en halvtimme sen och ska snart ner och fika lite frulle, amanda ligger fortfarande och sover. tror det är första gången hon sover längre än mig? galet. igårkväll hade vi bara myskväll och såg massa filmer och hade girltalk. haha vi är så vana att vara med varandra varje dag så när man inte träffats på några dagar blir det som värsta återföreningen sen. men det är kul, och amanda är världens bästa vän och jag är världens lyckligaste som har henne! hihi :)

kanske blir en sväng förbi jenny på jobbet senare, och så måste jag skjutsa hem amanda för hon ska på nå körgrej med sin familj, men vid 7 tiden kommer både amanda och jenny hit och så ska vi göra oss iordning och sen parta lite :) kommer bli supernice!



mina favvotjejer :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har en jävla tur som har dig också darling ;)

2010-02-19 @ 13:08:28
URL: http://amandahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0