Make it happen

Galna tokiga jobbiga urgulliga hund!!! gahh.. skulle gå och hämta Lexi idag och ta med henne hem hit, visst har hon varit jobbig förut när man gått med henne, men alltså seriöst jag vägrar gå ut med henne ever again!
1. hon biter i kopplet och drar, hoppar omkring och morrar, och hon lyssnar inte på en så hon kan dra i 10 min typ, galet jobbigt och pinsamt.
2. hon attackerar små barn!??! hahah... gick förbi ett dagis, hon kastade sig först över en unge på skrana (hjälp) och sen ville hon hoppa på alla andra småbarn, men ja höll i henne som tur va.
3. om hon reagerar så på småbarn kan ni tänka er när hon ser andra hundar?

mina armar skakar seriöst när jag anstränger mig de minsta lilla, kommer säkert ha träningsvärk imorgon efter allt slitande och dragande.. gah! hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0