Love is all around us

Så var det alla hjärtans dag igen! känns som att det nyss var de, tiden går så galet fort, haha.. jag och amanda var lite smått bakis när vi vakna så vi har bara tagit det lugnt hela dagen, och vid 3 drog vi hem till henne i håkmark och där blev det tacos och så myskväll! kollade på Australia och Mamma mia, mysiga filmer :)

igår blev det lite festande, och de va galet roligt. jag, jenny och amanda drog till teg och träffade andre, jens, oskar och ante och bara chilldrack typ. men vi vart väl lite fulla och tillslut hade alla mustasch och vissa hade skägg och ögonbryn också, sjukt snygga! ska visa bilder sen hahah.. sen blev de efterfest på ersboda, vilket också var trevligt.
och när vi for hem bråkade jag och amanda för första gången på typ 2 år. galet :O hahah men vi redde ut de lika snabbt som vi börja typ hahaha <3

jajja, nu ska jag se nån romantisk film och tycka synd om mig själv innan jag sover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0