Jag låter det regna med sedlar

Igårkväll blev det film med albin, såg massa olika filmer, men kommer inte på nu vilka vi såg.. hahah minne :) dom var då bra iaf .
amanda kom hit vid 2 idag och chillade en stund innan vi drog ner till staan och Red Dragon. hon skulle fylla i sin tatuering (äntligen:D) på ryggen, och efter ungefär 3 timmar blev de klarrrttt! grymt nice blev den  :) efter all smärta förtjänade hon skräpmat så vi drog på Max och käkade, jag provade en såndär Hot American, och dom var faktiskt goda! amanda tyckte dom var sjukt starka, men dom va ganska mesiga enligt mig hahah..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörrödu :p jag tyckte faktiskt att de va starka :] men then again är ganskla överkänslig, ska vi göra ngt i helgen ? :D

2010-02-11 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0