It takes a fool

Sitter och väntar på att min storebror ska komma hem... närsomhelst borde han va här. han har ju varit i australien i 3 veckor, och han har en hel del grejer till mig i väskan! supertaggggad. vet dock inte vad han fick med sig, men tydligen 3 par skor och lite kläder. hoppas ba att de är dom skor ja ville ha :) sen vet ja även att jag får en sjua Smirnoff, och det är ju alltid nice att ha lite sprit hemma, hehe. sen får jag också massa australiensk gottigott som jag saknat såååå mkt, TIM TAMS!!!!!!!! :D <3 gooodaste ever.. åh, dreglar typ när ja tänker på det. hahaha..
men jah, taggar middagen också, blir bakpotatis med skagenröra , hur gott är inte det liksom??
vilken underbar dag hahah :D

ÅH upptäckte nyss att man kan beställa tim tams till sverige!!!!!!!! SÅ LYCKLIG JAG ÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0