Hössjö

I lördags for jag och träffade Albin+familj på teg där dom skulle handla, och så följde jag med dom hem till hössjö. är fortfarande här. hahah:) vi har verkligen bara latat oss med massa filmer. i söndags började vi med Supernatural-maraton också, albin har ju inte sett den serien. men han älskar den ;) hahaha. vi är iaf på säsong2 nu, och de är ju så sjukt mkt man glömt bort. sist jag såg de var de typ 2008.

men blir nog att fara hem idag , pappa tycker ja ska sova hemma iaf en natt ;p men albin kanske följer med så kan vi fortsätta vårat maraton. vi ska försöka hinna klart hela serien den här veckan, hahaha.. kmr nog gå kanon ;)

måste bara lägga in en bild som albin tog när vi var ute med bilen i december(trorjag) som jag verkligen älskar. tycker den är skitläcker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0