Going through changes

Godmorgon godmorgon... ligger i amandas säng ute i Håkmark och klickar runt på internet litegrann. hon är och duschar just nu, tror jag. hon försöker bli blondie så hon har haft i silverschampo någon timme sådär.
igårkväll blev det iaf tacos, film och massa annat gött här ute. först såg vi Prinsessa som var jättebra, och så kikade vi även på This is it, och den sög verkligen :o vi trodde att de skulle vara lite mer dokumentärliknande, om MJ liksom.. men näe. aja. vi fick va fyllechaffis vid 1tiden åt amandas mamma och brorsa, och jag kan ju säga att det var sjukt roligt. har aldrig sett amandas mamma sådär packad, de har inte amanda heller. hon berättade att hon hade druckit hallon-mojitos, typ 5 gånger. hon va så söt :D hahaha.. så när vi kom hem vid kl2 ungefär blev det lite snack med min mamma i telefon ang. australien osv.
ahhaha hon berättade en jävligt rolig grej. när jag bodde där (alltså 2008) så hittade jag en kackerlacka som satt fast på väggen , asså var typ fastklämd bakom nån grej. men den satt fast där med huvudet så kroppen stack ju ut. och mamma berättade nu, att den kackerlackan sitter fortfarande kvar... hahahah de är ju helt sjukt!
får väl se om den är kvar när jag kommer dit nästa gång. men ja tänker inte ta bort den iaf, hatar verkligen kackerlackor. kan ni fatta att jag har hittat en död kackerlacka i min mat en gång?! .... usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0