skitdag

vilken jävla skitdag detta har varit. började med att jag försov mig, vaknade av att Rose-Mary ringde från jobbet kvart över 8. mm superkul! så jag skyndade dit, ingen frukost eller något. som tur var så fick jag en kopp kaffe av snälla Anita när jag väl var där. sen då , skulle man ju hem på lunch. brukar hinna vara hemma ungefär en halvtimme, men när jag skulle gå och hämta bilen så var jag ju såklart inparkerad. kunde inte flytta bilen. great, vems jävla bil var det där då? jo jag fick springa runt som en galning och försöka hitta någon som visste vems bil det var, sen tillslut visade det sig att det typ var en kund som hade parkerat där, den idioten. så var ju tvungen att vänta på honom så han kunde flytta sig. kom iväg en halvtimme senare än jag brukar. jag körde nästan på folk på övergångsstället när jag körde hem för jag var så stressad. hann vara hemma bara någon minut, fick i mig en banan. yes. tillbaks och jobba, och sen har det gått som vanligt på eftermiddagen. nu är jag så jävla hungrig så det är inte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0