why do i feel relief?

jag skulle kunna sova flera dagar känns det som. var bara hemma igår, tog inte ett steg utanför dörren ens. inte gjort det idag heller. känns faktiskt lite jobbigt att pappa har semester nu och min farbror är på besök, för då kan jag inte bara gömma mig och typ gräva ner mig i sängen så länge jag vill, utan jag måste va trevlig och social. som tur är ska dom spela golf ganska mkt i veckan.  (Y)

efter allt som hänt så känner jag mig lättad på nått sätt, och förstår inte riktigt varför. eller jag har mina aningar, men det är ändå väldigt konstigt. nu kan jag lägga allt bakom mig och bara fokusera på framtiden.


vill för övrigt tacka världens finaste jenny som styrde upp fest i fredags innan vi drog på krogen, och för att hon är en sån superfin vän! (bild från nyår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0