move it

Igår firade vi Olivias 18årsdag. sjukt bra dag! träffade amanda vid 10 på morgon, vi gick hem till olivia och de blev champagnefrukost och goda mackor från cafe victoria. en sväng på stan med lite uppdrag till olivia, sen blev det iväg till rapunzel där hon blev fixad och fotad, sen hämtade vi micaela och sen for vi hem till olivia igen för supergod middag + massa gott till efterrätt. och såklart massa alkohol! vi hade galet roligt iaf, och drog iväg till droskan efter 11. roligt att träffa folk man inte sett på länge, och roligt att träffa nya människor också. och ännu roligare att jag och micaela styrde upp med tequila, mmh gott! awesome dag var det iaf :)


idag tänker jag ligga hemma tror jag. ska försöka hitta nått riktigt smaskigt att göra till middag, sen ska jag äta onyttigt och se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0