i don't wanna hear , i don't wanna know

Oj vad jag är trött! låg uppe till typ halv 4 inatt och kollade på min nya favoritfilm. Becoming Jane. Heeelt sinnessjukt så jag grinade. jag låg tillomed och slog i madrassen för ja va så upprörd eller vad man ska kalla det, haha. Den handlar om författaren Jane Austens liv, och jag tycker fanimej att alla ska se den!



shit jag börjar typ grina bara av trailern nu när jag sett filmen... haha! hopplöst.

blev iaf att stiga upp tiidigt imorse, klockan 7 faktiskt. fixade iordning alla grejer och drog över till min äntligen 18åriga olivia för frukost och fika! :D supernice var det. nu tror jag att jag ska se filmen igen.... åhhh så fin den är.
jag säger bara James McAvoy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0