Lovefool

love me love me, say that you love me

sköönt att de börjar bli riktig vår nu!! :) och skönt som fan att jag typ är frisk!! vilken galen sjukperiod jag haft nu. varit tillräckligt sjuk för dom senaste åren känns de som. nu är de bara att dra igång me träningen så man är lite mer in shape för sommarn, jobba järnet och ha jävligt roligt med mina älskade vänner!

det här är ju mitt sista år som tonåring (HJÄLP!!!) så jag ska se till att svina riktigt ordentligt hade jag tänkt. eller iaf bete mig som en tonåring, hahaha.
har äntligen skaffat mig en cykel också! :D en asgo monark som mormor haft, så riktigt gammal är den! hon fick den när hon jobba på monark i sina yngre dagar, och me tanke på att hon är 83 så har den ju några år på nacken! go som fan ;) måste ba fixa sadeln, är en såndär gammal hård plastsadel nu, ajajaj.

You make it real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0