Fake it

Irriterad. Orolig. Arg. Glad. Sur. Förvånad. Besviken. Förvirrad :S har ingen aning just nu.. någon blandning av dom där känslorna antar jag. eller så känner jag ingenting alls?

Har ingen aning om vad denna dag kommer bjuda på.. allt jag vet är att det är torsdag, och torsdagar brukar vara bra, för dagen efter är de fredag! :D

just det, en jävligt roligt sak som hände i tisdags typ.. hehe! jag och angie skulle ta hissen, så vi står där och väntar, och när angie hör att den stannar så går hon och ställer sig precis framför dörren. men när dörren öppnas står där en gigantisk man som tar upp hela öppningen. angie ser livrädd ut, kläcker ur sig "ÅH JÄKARNS" och backar några steg. mannen ser otroligt förolämpad ut och går surt därifrån. han trodde nog att hon sa det för han va så stor, men hon blev ju bara rädd. hahaha jag höll på dö av skratt vill ja lova! så sjukt roligt det var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0