Begging you

Vilken helg det har varit!!... i fredags blev det förfest hos annie med jenny, angie och matso. lite för mycket alkohol för alla tror jag, men vi drog iaf iväg till krogen. fick sen sitta utanför angie med jenny och vänta på att angie skulle komma hem, typ en timme, frös ihjäl! och efter massa tjejsnack och jobbiga grejer så cyklade jag iväg vid 4 till statoil för att köpa cigg, hurtigt ;P angie somna iaf i sin stora sköna säng medans jenny sov i en fåtölj och jag i soffan. blev inte mycket sömn alls, men vi tog oss iväg och käkade pizza när vi vaknat till iaf. gött som satan vare! och efter de var det ju bara att göra sig iordning och tagga till nästa fest ute i täfteå. var riktigt roligt där faktiskt, och så krogen sen igen såklart. käkade potatisbullar till fyllemat , MMMH så gott :D

även fast jag har haft ganska roligt så får inte helgen toppbetyg ändå. bläääää

Kommentarer
Postat av: jenny

JADU :D de blir väl någon helg då jag är ledig från jobbet :D

2010-04-26 @ 21:38:19
URL: http://jjjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0