Ride with me

Vilken sliten dag!! fick bara 4 timmars sömn, så har mest degat hemma och försökt småstäda lite. men de blev inte så mkt framsteg dock. Gled iväg med bilen sen och plockade upp johanna och sofia, och for till kvantum och pantade lite flarrer , fick 42 kr!! inte illa tycker ja, me tanke på att de bara va mina flaskor som ja samlat på mig nåra månader. sen gled vi lite till, och efter att lämnat sofia på teg drog jag och johanna och såg idol och film hemma hos henne och taggade till lite inför imorrn!! tjejmiddagen blir kanooon, sen utgång :)

johanna var gullig och la in en film på mig & maja på hennes blogg, hahahha have a look



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: olivia

men åh, vad surt! :D haha, men dom kanske får in? :)

2009-09-25 @ 09:02:26
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: olivia

haha ja rpecis ;)

2009-09-25 @ 18:12:43
URL: http://www.oliviaolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0