Pizza

Jag har ätit nog med pizza för resten av livet. Blir äcklad när jag tänker på det bara hahha... pizza till middag, pizza efter krogen, pizza när jag kom hem. galet mkt pizza det blev igår!
Iaf så började det med tjejmiddag hos mig med theres, johanna, sara och elin. var sjukt kul! sen drog vi oss ner till stan och efter ett tag kom vi in på olearys och träffade massa andra härliga människor. blev lite tjaffs och sånt dära som vanligt, men fick även nya vänner också, vilket alltid är kul. och så fick man se nya sidor hos folk, som man verkligen inte trodde. men sånt är livet! och efter det började jag och sara våran händelserika resa hemmåt. vi drog från olearys före klockan 2 , men jag var inte hemma förrän efter kl 4. kändes som att jag och sara bara for omkring i en halvtimme eller så, men tydligen inte hahah.. och fantastiskt nog är jag inte så jättebakis! är mest bara trött , sovit 6 timmar. ska samla lite mer krafter innan jag går upp och kollar igenom bilderna på kameran, kan bli riktigt spännande haha.. så lägger nog in bilder lite senare om dom inte är alltför hemska!

nu väntas middag och sen blir det myskväll med bräntisgänget, taggataggatagga, sist vi hade tjejkväll var typ ett halvår sen eller nånting, kommer inte ens ihåg. så nu äre dags :)

bara 4 dagar kvar nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0