Ojdå

Redan gått mer än en vecka sen jag skrev sist? Hjälp va tiden flyger iväg. I fredags blev det Droskan, var en sjukt bra kväll, med riktigt goa människor. Lördag låg jag bara hemma och hade ont efter fredagen, och i söndags blev det bio med Johanna. Såg på Gamer :) var faktiskt jävligt bra, men konstig. sen har de inte hänt speciellt mkt mer , bara tagit det lugnt osv. blev en chillkväll med johanna igår, med lite chips, cola, idol och grey's. lovely! hahah och KILL IT KILL IT WAZZA WAZZA tjejen.... orkar inte! haha!

Börjat förbereda packningen nu, känns så sjukt drygt att rensa ur garderoben.. kommer slänga bort 2 sopsäckar me kläder :'( men kan ju inte ha kvar de liggandes här hemma, om de ändå inte kommer användas nå mer.. tungt!! åker på onsdagkväll till sthlm, sen torsdag morgon lämnar jag sverige. känns bra, spännande, kul men ändå hemskt. helt annorlunda än när jag flyttade till australien, de var en annan sak. blir bra tror jag, ska bo i lyx!
så nu taggas det tjejmiddag imorgon med mina älskade brudar :)

och typ som vanligt orkar jag inte skriva spec mkt, men kolla gärna in bilder :)

Kommentarer
Postat av: olivia

har du sånna? :) dom är skitsnygga

2009-09-24 @ 13:13:27
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: roos

sv: åh, super snygg! :)

2009-09-24 @ 18:49:51
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0