Mjölkchoklad

Var en supermysig kväll igår med gamla bräntistjejerna! Kanske lite för mycket fika, men sjukt många goda skratt blev det. Ska lägga in bilderna sen när kajsa har tagit sig ork att lägga in dom och skickat haha :) förstår inte hur, men jag sov hela dagen idag. hade varit vaken i fem minuter innan det var middag, väldigt lyckat. sen har jag kollat lite mer serier och sånt, och johanna kom även förbi och hämtade sin dator och platttång, efter att hon sprungit runt och försökt hitta tillbaks till mitt hus en stund haha :) bra minne den flickan har ;) <3

nu blir det seriedags igen, marabou mjölkchoklad och en flaska blue keld! mumma

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha inte mitt fel att du bor i en labyrint! ;)

2009-09-27 @ 22:44:59
URL: http://jahnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0