Körkort!

Tog körkortet igår!! känns jävligt bra måste jag säga, äntligen! hahah :D de första jag lyckas göra på uppkörningen är att jag börjar köra iväg med handbromsen i... efter ett tag ba vafan är de som låter? hehehe.. men ja klarade de ju iaf.

i fredags blev det droskan med theres och co, stannade dock bara en timme innan jag drog hem, men var en sjukt bra kväll! sen har jag mest bara jobbat som fan, och har varit sjukt kul på jobbet. så ser fram emot lönen som kommer :D men den ska sparas, kommer gå åt till flygbiljetterna senare. annars har det inte hänt speciellt mycket senaste veckan , mest tagit det lugnt när jag inte har jobbat. var förbi amanda en snabbis ikväll också och delade med oss av alla uppdateringar osv.

Kanske ska berätta också, att den 1 oktober så flyttar jag igen! men inte till andra sidan jorden den här gången , utan jag stannar kvar i europa iaf :)

Kommentarer
Postat av: albin

GRATTIS SÖTNOS:

2009-09-03 @ 00:14:10
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0