Impulsiv shopping

For till banken idag för att ta ut pengar till flygbiljetterna, slutade med att jag shoppade för 1000:- ..... hehehe, men har ju som tur är ändå råd me biljetterna så. första gången jag shoppar på länge, om man inte tänker på skorna då.

allting är från Gina Tricot.
Leggings 149:-
T-shirt 99:-
Zip hood 249:-
Linna 99:-
Stickad tröja 149:-

den stickade tröjan jag köpte var dock svart, men fanns bara bild på en grå, och den svarta tjocktröjan är egentligen grå, fanns inte heller bild. haha :) funderar på att fara och byta t-shirten imorrn till nån annan. köpte även 5 st armand också. första gången i hela mitt liv jag köper armband!! blev 5 st för 159:-


nu blire film sen sova!

Kommentarer
Postat av: roos

shiit vilken snygg stickad tröja, :) vars hittade du den godingen?

2009-09-22 @ 17:09:12
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0