Hejdå umeååå :)

Nytt land, ny stad, ny familj, nytt LIV!!!!!

Bussen till sthlm går om 1 timme typ, är framme på arlanda vid kl 5 imorrn, sen går planet till Holland 07.40.
Har varit kämpigt att packa, fick inte med mig allt jag ville, men får väl hämta det när jag kommer vid jul antar jag.. sjukt mkt man ska ha med sig när man flyttar.
Iaf så har det varit en ashärlig sista dag i Umeå. Klev upp vid halv 7 och skjutsade pappa till jobbet, sen fixade jag goo frukost och tvättade lite kläder, slappade i soffan osv. Sen vid halv 12 for jag iväg till Johanna och väckte henne, hehe, gjorde lite lunch och hade modevisning. sen gjorde vi oss iordning för att fara ner på stan. fick pröva hennes löshår , åhh va jag saknar långt hår!! måste fixas.. for först till vägverket och fixade lite annat grejs, sen blev det banken och sätta in pengar. och sen bara gled vi omkring en stund innan theres, jenny och malin joinade oss och vi satte oss på NK och fikade. lyxfika måste man ju ha sista dagen ;) hahah.. sen for jag hem och fick besök av olivia, var sjukt trevligt. nu ska jag iväg till mormor en snabbis innan jag hoppar på bussen!
ha det bra alla mina små älsklingar, kommer sakna er :*


Kommentarer
Postat av: Olivia

skicka länken sen! :)

2009-10-01 @ 14:54:12
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: Jenny

KOMMER SAKNA DIG SABINA <3

2009-10-01 @ 16:17:48
URL: http://jjjm.blogg.se/
Postat av: Albin

Saknar dig redan baby !

2009-10-02 @ 00:40:19
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0