Hamish & Andy

Var nyvaken vid halv 1 när anna ringde och ville att jag skulle komma ner till stan och umgås me henne lite, så jag gick upp och gjorde mig iordning och allt sånt dära, sen när jag väl är påväg ner en timme senare, så säger hon att hon är påväg hem för de va så tråkigt på stan. tack. men ja vandrade omkring där ändå, hade lite grejer att fixa, blev lite småshopping också, alltid nice. gick runt med elin, johanna och amanda sen vid 4tiden när dom slutat skolan, jättetrevligt! efter att johanna och elin farit hem röjde jag och amanda runt lite innan vi hamnade på Balders där vi käkade aaasgod tacobuffé... mmmhh <3 sen var vi sjuukt duktiga och for hem till mig och tog tag i storstädningen av mitt rum, och nu är de faktiskt ganska fint! 2 sopsäckar med kläder som åker... känns tomt. fast har lätt 2 till men. och blev en heel del skräp också. sen parkade vi oss framför tvn med lite popcorn, idol och sen svenska hollywood fruar. heelt underbart :D amanda gick ett par jeans, några tröjor och en vinterjacka av mig också, så får hoppas hon är nöjd ;)

nu sitter jag och lyssnar på mina älskade Hamish & Andy <3 dom är alltför underbara. vars får dom allt ifrån?
hahaha så klockrena människor.
här är deras Mother's Day Prank #1 , när dom får sina mammor att säga lite konstiga saker... sjukt kul!



Knick knocking


helt underbara är dom! :D saknar att höra dom på radion varje dag..


min nya skjorta btw! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0