Guanabana pineapple

Nu är jag äntligen frisk! Var på stan en stund med anna och jenny igår, köpte 5 nagellack och aceton. Hade middag för mormor igår också som fyller 83 år! Grattis ;D hihi. Så det vart lugnt framför tvn med henne, pappa och brorsan. mysigt och trevligt. sen satt jag bara vid datorn och gjorde ingenting, men blev så uttråkad efter ett tag så jag drog och hyrde nåra filmer sen for jag iväg till albin som är hemma över helgen :) längesen man träffade han ju. for hem efter 2 nångång, trött som fan. men när ja väl var hemma och precis hade somnat så ringer hemtelefonen vid 4 på morgonen! jag blev sjukt irriterad för vem fan ringer på hemtelefon 4 på morgon? men jag svarade ju, och de va nå tjejer som typ fnissade och frågade efter min storebror. haha, försökte tjuvlyssna men han körde iväg mig :P så efter det blev jag klarvaken och somnade inte förrän efter 7, så jag har ju såklart sovit bort heeela dagen idag!
1 timme efter ja vakna blev det middag hos Siv och Pontus iaf, jättegott var det. sen gled ja iväg till stan och träffade några trevliga människor, men va tvungen att köra hem och ge brorsan min cykelnyckel. så nu väntar jag på att albin ska komma hit och sen ska vi dra till Johanna och se film och bara ta de lugnt! känns skönt med en till lugn helg.


det här sitter jag och gottar mig med för tillfället.. sjukt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0