Gott och blandat

I fredags blev det lite förfest med Sofia och Johanna innan vi drog iväg mot Droskan med cyklarna. En lite vinglig åktur, but we made it! Orkar dock inte berätta va som hände där osv, hahah räcker med att vissa vet. T.ex hur jag flydde därifrån... hahhhaha.. vilka fantastiska saker man gör på fyllan alltså. Sen har ja faktiskt inte gjort mycke alls sen dess, förutom att jag var ute och gled runt med bilen i 2 timmar med Johanna och Sofia igår, ashärliga tjejer :) har lyckats dra på mig en förkylning.. riktigt drygt äre, feber och allt. Men ja, man kan ju inte alltid vara frisk. Imorgon blir de troligen jobb för min del om jag mår bra vill säga, får se när ja vaknar. Men taggar mest fredag då jag får lön,  sweeeet säger ja bara! Eftersom ja typ inte sålde nånting förra månaden, utan bara satt och snackade me kompisar och inte gjorde nånting på jobbet så blire gött me garantilönen, hehe..


Kommentarer
Postat av: Amanda

högskoleprovet är i oktober ngn gång, sista anmälningsdag är 15 sep.

2009-09-10 @ 17:40:26
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0