1 dag kvar

Om 24 timmar sitter jag på bussen till Stockholm.. har inte riktigt insett än att jag ska fara, kommer nog inte göra det förrän jag sitter där på bussen heller. iihh! Idag blev det att uträtta en massa ärenden och fika lite grejs, sen en fika på stan med kajsa och glida omkring lite, och vid halv5 blev det middag med johanna! :) supernice var det. sen har jag försökt få lite mer ordning här, men de verkar inte gå frammåt. drog iväg till johanna efter 9 nångång med en sopsäck kläder, en väska och lite skor så hon kunde få ta det hon ville. fick även lite grejer av henne också, så de blev ju super :D


måste bara lägga in Hamish & Andy's version av Britney Spears - Piece of me.. dom använder bara sina egna röster, sjukt bra ;D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0