We all make mistakes

Rebecca styrde upp middag igår igen, men denna gång var även Leah och stephen med! blev en typiskt holländsk rätt och lite vin. till efterrätt hittade vi nå barnglass, och de innehöll sånt där godis man åt när man var liten så de sprakar i munnen som. hahaha, asgött vare! slängde i oss en kopp kaffe också, sen for jag leah och stephen in till haarlem, rebecca var barnvakt så hon kunde inte följa med. gick fram och tillbaks på lite olika ställen, men sen landade vi på Café du theatre. en av deras vänner, Ben, ska flytta till kanada nästa vecka så vi hade lite avskedspartaj för honom också. rebecca kom dit efter 12 nångång och gjorde oss sällskap, och de va riktigt roligt. sen blev de ju såklart ett eller två glas för mycket för mitt eget bästa, hahah och man kan ju säga att jag for iväg på efterfest sen, kom hem halv9 imorse. jag är helt död ! men det var faktiskt sjukt skönt att cykla hem vid den tiden på morgon. soligt, precis lagomt varmt ute, och så musik i öronen. sweeeet..

har iaf lyckats få 6 timmars sömn idag, nu ska ja försöka få i min nånting att äta, sen lägga mig framför nån film :)

Kommentarer
Postat av: A l b i n

Snart snart äre !

2009-10-27 @ 19:13:27
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0