Vrijdag!

Fredagfredagfredag, äntligen! min lediga dag :) passade på att sova ut, gick inte upp förrän halv 11. skulle nämligen iväg till stadshuset och registrera att jag bor här nu. men behövde tydligen någon av dom jag bor hos med mig, och mitt birth certificate, och fylla i massa papper. så ska tillbaks på måndag igen och ordna allt det dära. efter det blev det balett med ungarna , och även en sväng runt i haarlem så jag fick se hur det såg ut där också. allting här är så mysigt!! haha. me like!
iihh dödade just en spindel som kom krypandes emot mig på skrivbordet.. fick typ panik! hatar hatar hatar hatar spindlar.. :( men den var bara ca 3-4mm eller nått, så den var ju inte så jättestor.. finns andra riktigt äckliga spindlar här i buskarna, Lone pekade på alla hon såg och ville att ja typ skulle ta i dom.. no way in hell att jag typ leker med en spindel, uuuähhh.. iaf, nu blire dusch, sen ska jag laga middag och barnen och vänta på Leah , sen blire parteyyy.

Kommentarer
Postat av: johanna

inge rave nu! och överlev gärna!! :D ha så kul bruttan!!

2009-10-09 @ 17:48:38
URL: http://jahnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0