Tequila

Underbar kväll igår med mina flickor! (okej jag är yngst men dom är ändå flickor för mig hihi) började hemma hos Rosario igen med singstar och en massa dricka.. spelade nått konstigt spel, två tärningar och jättejätteäcklig sprit som luktade jäst. fyfaan va äckligt de va att dricka.. uäähhh.. men full blev man ju på det, så de va ju iaf bra. vi drog iväg till haarlem sen såklart, va runt på lite olika ställen, nått jätterandom "halloween"ställe som spelade typiskt holländsk musik, vilket vi inte gillade så jag och johanna drog därifrån. blev lite tequila inne på Murphys, sen blev det Stiels resten av kvällen... hahah väldigt intressant kväll må jag säga! kysstävling någon? hahahhaha ...

idag har jag köpt VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR!!!!!!!!!! ska bjuda på en bild lite senare... omg i love them (L)
och köpte även lite andra kläder osv. jag och johanna hittade en svinbra affär, vi blev helt exalterade när vi kom in, typ sjunde himlen. så när ja har mkt pengar ska jag dit och stoooorshoppa! stannade hos rosario en stund och sa hej till henne också, och sen blev det hem och laga Flygande Jakob! SÅ GOTT DET VAR :D även fast vi failade rejält på riset men haha sånt som händer.

håller på färga håret nu, ska bli spännande att se resultatet senare. har slängt kartongen, och ja kommer typ inte ihåg va de va för färg. men de blir nog kanon! ha en bra kväll allihopa, för de ska då vi ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0